گرافیک جوانه

آموزش های صفحه آرایی و طراحی کتاب

گرافیک جوانه

آموزش های صفحه آرایی و طراحی کتاب

آموزش های صفحه آرایی و طراحی کتاب

چگونگی تبدیل پایان نامه به کتاب

جواد واعظی | دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

 

چکیده این مطلب:منتشر شده در تاریخ: ۹۹/۰۴/۰۹

نوشتن پایان نامه خوب و با کیفیت برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رود . اما مهم این است پایان نامه ای که نگارش شده کیفیت خوب داشته باشد تا بتوان از ان مقاله استخراج کرد وبالاتر از ان بتوان برای تبدیل پایان[…]

www.JavanehTeam.ir/?p=3585

چگونگی تبدیل پایان نامه به کتاب

نوشتن پایان نامه خوب و با کیفیت برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رود . اما مهم این است پایان نامه ای که نگارش شده کیفیت خوب داشته باشد تا بتوان از ان مقاله استخراج کرد وبالاتر از ان بتوان برای تبدیل پایان نامه به کتاب استفاده کرد

یکی از راه های کسب امتیاز برای داوطلبان مصاحبه دکتری ،تبدیل پایان نامه به کتاب می باشد .

نوشتن پایان نامه خوب و با کیفیت برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رود . اما مهم این است پایان نامه ای که نگارش شده کیفیت خوب داشته باشد تا بتوان از ان مقاله استخراج کرد وبالاتر از ان بتوان برای تبدیل پایان نامه به کتاب استفاده کرد . در بسیاری از دانشگاه ها دانشجویان ملزم هستند که از پایان نامه مقاله استخراج نمایند و تا روز دفاع و یا مدتی بعد از دفاع به دانشگاه ارائه دهند . و همچنین برای چاپ کتاب نیز می توانند از پایان نامه استفاده نمایند و حاصل پژوهش های خود را به کتاب تبدیل نمایند .

تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از بی دردسر ترین و راحت ترین روش ها برای کسب امتیاز در مصاحبه دکتری می باشد .

معمولا پایان نامه ها در ۵ بخش کلی ارائه می شوند :

فصل اول دربردارنده کلیات پژوهش ،فصل دوم مبانی نظری و پیشینه های پژوهش ، فصل سوم روش شناسی پژوهش و فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات و فصل اخر قسمت بحث و نتیجه گیری است .

در تبدیل پایان نامه به کتاب لازم نیست همه بخش های پایان نامه ذکر شود . در واقع بخشهایی از پایان نامه درصورت حذف شدن و تغییر یافتن به بهتر شدن کتاب کمک می کند .

معمولا در تبدیل پایان نامه به کتاب مبانی نظری و ادبیات تحقیق که شامل تعاریف و اهداف و انواع موضوع و همچنین قسمت هایی مانند بحث و نتیجه گیری که شامل پیشنهادهای تحقیق می باشد اورده می شود . و نیازی به آوردن فرضیه ، سوالات پژوهش و بیان مساله نمی باشد .

باتوجه به اینکه پایان نامه شما در سازمان هایی مثل کتابخانه ملی ثبت خواهند شد در صورت تمایل به چاپ تعداد جلد بالا می توانید کتاب خود را استاندارد تر نمایید و مطالب مفید تری به ان اضافه نمایید . می توانید از نظر اساتید متخصصانی که در حیطه موضوعی شما فعالیت می کنند استفاده نمایید و درصورت نیاز به اوردن مطالب مفید تر و بهتر جهت غنی تر کردن محتوای کتابتان بهره ببرید . همچنین می توانید از طریق اضافه کردن رفرنس های جدید تر و بروز تر که متناسب با ان مطالب نیز در داخل متن اضافه می شوند محتوای کتاب خود را بروز تر و غنی تر نمایید . موسسه پژوهش برتر در این زمینه می تواند شما را یاری نماید .

همچنین تبدیل فرمت بندی پایان نامه به کتاب نیز جزو خدمات موسسه پژوهش برتر می باشد و می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید .

خدمات چاپ کتاب بطور کامل از صفحه ارایی و طراحی جلد و اخذ شابک و فیپا در کمترین مدت زمان از طرف موسسه پژوهش برتر ارائه می گردد .
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در واتساپ و تلگرام پیام دهید: ۰۹۱۲۵۵۳۲۵۶۸

مطالب و مقالات مشابه

تگ ها :         

  • جواد واعظی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی